Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO AVIAZIONE NAVALE - 2024

€ 17.499,- € 19.399,-
Garantie: Ja
Onbekend
GRIJS
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
moto-guzzi - v-100-mandello-aviazione-navale
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden

Met resterende fabrieksgarantie. Eerste registratie 29-6-2024. Enkele kilometers op de teller. Het betreft een BTW-motorfiets.

Een beperkte en genummerde editie van 1913 stuks

Het model is ontwikkeld om het 110e jaar te vieren van de in 1913 opgerichte Italiaanse Marine Luchtvaartdienst, waarvan de oprichters Carlo Guzzi, Giorgio Parodi en Giovanni Ravelli deel uitmaakten.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Goedhart Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij Goedhart Motoren is voorzien van minimaal 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen. Naast alle occasions heeft Goedhart Motoren ook altijd meer dan 200 nieuwe motoren op voorraad.
Informeer bij onze verkoopafdeling naar de beschikbaarheid.

Goedhart Motoren is officieel dealer van: Aprilia, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Bimota, CF Moto, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, en Yamaha.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion