Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 11 SPORT - 2001

Garantie: Nee
39128 Km
.
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

MOTO GUZZI V 11 SPORT - 2001


- Kenteken: MD-TH-17
- Merk: Moto Guzzi
- Model: Sport
- Tellerstand: 39128 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1064 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: KR
- Vermogen: 67 kW / 91pk
- Ledig gewicht: 216 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Zeer nette en prima lopende V11 met weinig km en in de mooiste kleurstelling, mooi verzamelaarsobject, Let op !! versnelling schakelt niet goed door en accu defect.
Prijs is op basis van "zo mee"



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion