Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III STONE - 2022

€ 9.750,- € 10.490,-
Garantie: Ja
9241 Km
ORANJE
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2022
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze mooie V7 IV 850 stone is voorzien
van o.a. nieuwe banden, valbeugels en
een windscherm. De motor heeft recent
onderhoud gehad bij ons en is klaar
voor nieuwe kilometers. Wij leveren
deze motor met 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion