Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 STONE CENTENARIO 850 - 2021

Garantie: Ja
3955 Km
CENTENARIO
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

= Bedrijfsinformatie =

Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
  • I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
    formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Oost
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion