Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 STONE CENTENARIO 850 - 2024

Garantie: Ja
1091 Km
ZILVER
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
  • I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
    formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Oost
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion