Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT GUARDIA D'ONORE 850 - 2022

Garantie: Ja
4100 Km
ZWART
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Anders
Garantie: BOVAG

Afkomstig van de 1e eigenaar.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

2e Paasdag geopend van 12.00 tot 16.00 uur
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Boordcomputer, Cruise control, Handkappen, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion