Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT GUARDIA D'ONORE 850 - 2022

Garantie: Ja
4100 Km
ZWART
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: BOVAG

Afkomstig van de 1e eigenaar.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Boordcomputer, Cruise control, Handkappen, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion