Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT TRAVEL - 2025

€ 15.399,- € 16.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
Bronzo Deserto
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De V85 TT Travel tilt lichaamsbescherming naar een hoger niveau met state-of-the-art functies.

Het heeft een nieuw Touring windscherm met aerodynamische vormen, een grotere hoogte en 22% meer oppervlakte vergeleken met de standaard versie. Daarnaast zorgen nieuwe deflectoren aan de zijkanten voor nog meer bescherming, waardoor het windscherm ideaal is voor het rijden op snelwegen en bij koud weer. Als gevolg hiervan is de luchtdruk op de helm van de rijder met nog eens 50% verlaagd ten opzichte van de V85 TT.

Net als het standaard windscherm is ook het Touring windscherm handmatig in hoogte verstelbaar in 5 standen. De uitrusting omvat zijkoffers uit de Urbanserie, die nu een nieuwe gepolijste afwerking hebben, met een grote inhoud (in de rechter, met 37 liter, past een integraalhelm en in de linker 27,5 liter) en kleinere zijdelingse afmetingen, die met dezelfde sleutel kunnen worden ontgrendeld.

Ook standaard op de V85 TT Travel zijn verwarmde handvatten en een verwarmd bestuurderszadel waarvan de temperatuur kan worden ingesteld met de knoppen op het stuur. De speciale uitrusting wordt gecompleteerd door het Moto Guzzi MIA multimediaplatform, waarmee een smartphone op het voertuig kan worden aangesloten en de functies van het instrumentenpaneel kunnen worden uitgebreid.

De Moto Guzzi V85 TT Travel is verkrijgbaar in de exclusieve kleur Bronzo Deserto.
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Touring windscherm, MIA, Handvatverwarming, Zadelverwarming, vernieuwde Urban kofferset, Handkappen, vernieuwd TFT-Display, ABS, Traction control, Rijmodi, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion