Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2025

€ 8.499,- € 8.799,-
Nieuw
Rood
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De X-Cape is Moto Morini’s eerste Adventure motor. Geheel in Italiaanse stijl; een veelzijdig, comfortabel en plezierig 650cc motorblok, gecombineerd met een futuristische en oogverblindend design. De Moto Morini X-CAPE is het avontuur in Moto Morini-stijl: veelzijdigheid, plezier en comfort gedestilleerd in een futuristische, opvallende look. Het 19” voorwiel en een grote verstelbare voorvork met een diameter van 50 mm garanderen een verrassende wegligging. Het grote 7” TFT-dashboard – een van de grootste op de markt – geeft toegang tot een volledig en duidelijk zicht op alle nodige informatie, zowel voor de meer avontuurlijke ritten als voor het chaotische stadsverkeer.

Ook leverbaar in 35Kw voor het A2 rijbewijs!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Moto Morini
Model X-Cape (spaakwielen)
Kleur Rood
Segment Tour
Cilinderinhoud 649 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.499,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 8.799,-

Nu voor €8.499,- all in + keuze uit gratis Adventure-kit (t.w.v. €900) of €250 extra korting!

Profiteer er nu van!

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion