Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Fraai uitgevoerde Mv agusta Brtale 675.
De motor heeft nog maar 15800 km gelopen .
Met een korte kentekenplaathouder en een setje valdoppen is deze motor helemaal klaar..
Krijgt bij ons nog het nodige onderhoud.
- Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder |
Boring x slag | 79|45.9 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 113|84.5|12500 |
Max. koppel | 71|10600 |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 13/38 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | 265 |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 50 mm upside-down Marzocchi |
Vering achter | Monoshock |
Remmen voor | 2 x 320mm zwevende schijven |
Remmen achter | 220 mm enkele remschijf |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 190-55-17 |
Wielbasis | 1380 |
Lengte | 2030 |
Breedte | 900 |
Hoogte | |
Zithoogte | 812 |
Drooggewicht | 163 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Net als de F4 is de Brutale een ultracompact designstuk dat zowel de designliefhebber als de techneut met verstomming slaat. Elk onderdeel is uitgepuurd tot in de essentie en dan meesterlijk vormgegeven zodat het zowel op zichzelf als als deel van het geheel volledig klopt. Nieuwe, Brutale-typische vormgevingselementen als de tank met ‘vleugels’ en de ovale koplamp zijn inmiddels gretig overgenomen door andere merken. Een mooier compliment kan Tamburini niet krijgen.
MV Agusta benadrukt hierbij dat het vooral het zeer breed gespreid koppel is dat de motor zeer bruikbaar moet maakt. Net zoals op het technologisch geavanceerd blok van de 1090RR, vinden we ook op de Brutale 920 radiale in- en uitlaatkleppen. Het blok heeft 2 mappings en alsof dat niet genoeg is, zit er ook nog een 8-voudig elektronisch instelbare tractiecontrole op.
Het stalen frame is vernieuwd aan de kop en de ophanging is nagenoeg volledig instelbaar. Aan de achterschokbreker kun je de veervoorspanning en de uitgaande demping instellen en de 50 mm Marzocchi vooraan heeft instelbare in- en uitgaande demping en een instelbare veervoorspanning. De voorvork is identiek aan die van exclusieve Brutale 1090 RR. De Brembo remmen zijn dat ook trouwens. Door de zachtere standaardafstelling van de ophanging, moet de nieuwe Brutale iets comfortabeler rijden dan zijn bijna-naamgenoten. De standaard gemonteerde Pirelli Angel ST banden onderstrepen dat MV niet alleen de extreem sportieve rakkers wil bereiken met deze motor, maar gewoon een zeer breed publiek. Aan het uiterlijk vallen - naast het aangepaste frame en het andere blok - vooral de nieuwe koplamp en de spiegels zonder de geïntegreerde knipperlichten op. Het zadel is uit één deel en smaller geworden wat een goede wendbaarheid en rijcomfort biedt. |
Welkom bij Munsters Motoren
Munsters motoren bestaat al bijna 20 jaar waarvan we zo'n 15 jaar gevestigd zijn aan het Hertog janplein 16 in Erp.
WIJ ZIJN DE MOTORZAAK WAAR DE KLANT NOG ALTIJD KONING IS. Waarvoor kan U bij ons terecht: ??
• Voor een nieuwe motor (bijna elk merk)
• Voor een nette occasion (met garantie)
• Voor vakkundig onderhoud van uw motor
• Voor schadetaxatie en reparatie
• Voor een nieuwe helm
• Voor kleding en handschoenen
• Voor alle onderdelen
• Voor vakkundige montage van banden tegen zeer concurrerende prijzen
• Voor advies en tips
• Voor het om of verbouwen van uw enduromotor naar een rally motor
• EN NATUURLIJK ALLES OP HET GEBIED VAN CROSS- EN ENDURO WIJ ZIJN OOK: HUSQVARNA DEALER HUSQVARNA NUDA DEALER
Ook hebben wij in ons assortiment: Kleding van Richa, Grand Canyon, Axo en Kenny Helmen Premier, Lazer, Axo en Kenny.
 | Erp, Noord-Brabant |
 | 0413-212680 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken