Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Strak, licht en messcherp in het stuurgedrag. Deze Street Triple 675 combineert de souplesse van een driecilinder met een brute sound en karakter. Perfect voor sportieve rijders die een wendbare en betrouwbare naked zoeken.
In topstaat en klaar voor veel rijplezier.
Inruil en financiering mogelijk.
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 675 cc |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 113 pk / 84.5 kW bij 12500 tpm |
Max. koppel | 71 Nm bij 10600 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 13/38 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | 265 km/u |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 50 mm upside-down Marzocchi |
Vering achter | Monoshock |
Remmen voor | 2 x 320mm zwevende schijven |
Remmen achter | 220 mm enkele remschijf |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 190-55-17 |
Wielbasis | 1380 mm |
Lengte | 2030 mm |
Breedte | 900 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 812 mm |
Drooggewicht | 163 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Net als de F4 is de Brutale een ultracompact designstuk dat zowel de designliefhebber als de techneut met verstomming slaat. Elk onderdeel is uitgepuurd tot in de essentie en dan meesterlijk vormgegeven zodat het zowel op zichzelf als als deel van het geheel volledig klopt. Nieuwe, Brutale-typische vormgevingselementen als de tank met ‘vleugels’ en de ovale koplamp zijn inmiddels gretig overgenomen door andere merken. Een mooier compliment kan Tamburini niet krijgen.

 MV Agusta benadrukt hierbij dat het vooral het zeer breed gespreid koppel is dat de motor zeer bruikbaar moet maakt. Net zoals op het technologisch geavanceerd blok van de 1090RR, vinden we ook op de Brutale 920 radiale in- en uitlaatkleppen. Het blok heeft 2 mappings en alsof dat niet genoeg is, zit er ook nog een 8-voudig elektronisch instelbare tractiecontrole op.

Het stalen frame is vernieuwd aan de kop en de ophanging is nagenoeg volledig instelbaar. Aan de achterschokbreker kun je de veervoorspanning en de uitgaande demping instellen en de 50 mm Marzocchi vooraan heeft instelbare in- en uitgaande demping en een instelbare veervoorspanning. De voorvork is identiek aan die van exclusieve Brutale 1090 RR. De Brembo remmen zijn dat ook trouwens. Door de zachtere standaardafstelling van de ophanging, moet de nieuwe Brutale iets comfortabeler rijden dan zijn bijna-naamgenoten. De standaard gemonteerde Pirelli Angel ST banden onderstrepen dat MV niet alleen de extreem sportieve rakkers wil bereiken met deze motor, maar gewoon een zeer breed publiek. Aan het uiterlijk vallen - naast het aangepaste frame en het andere blok - vooral de nieuwe koplamp en de spiegels zonder de geïntegreerde knipperlichten op. Het zadel is uit één deel en smaller geworden wat een goede wendbaarheid en rijcomfort biedt. |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail
Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was.
Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken