Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  SUPERVELOCE 800 - 2022

Garantie: Ja
1800 Km
ROOD / ZILVER
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Superveloce 800 EAS, 2022 met slechts 1800km. Wij leverde deze Superveloce aan eerste Nederlandse eigenaar. Fabriek garantie tot Mei 2025.

Voorzien van:
- Racing exhaust, twee dempers aan de ene zijde en één demper aan de andere zijde
- Racing ECU
- Retro charm by recalling historic motorbikes
- Mono seat cover MV Agusta
- Giacomo Agostini decalls
- TFT dashboard met MV Ride app
- Vier standen instelbare rijmodus drive by wire
- Acht standen instelbare traction controle
- EAS quick shifter up en down
- LED day time running light
- Dubbele sleutels en aflevermap.
- etc.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.










Motorfiets staat zowel technisch als optisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion