Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 LUSSO - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS in de nieuwe kleur Metallic Carbon Black Gloss / Matt Metallic Dark Grey straalt bij ons in de showroom.

De sport tour machine van MV Agusta, sportief rijden ofwel touren, beide rijstijlen zijn prima uit te voeren op deze motor.

De Turismo Veloce is de eerste productie motorfiets met de SCS koppeling.
Deze zit standaard op het Lusso en het RC model.
De Turismo Rosso is zonder SCS koppeling.

De SCS (Smart Clutch System) koppeling zorgt voor zorgeloos rond rijden zonder met de koppeling bezig te hoeven zijn. Stil staan in de 1e versnelling zonder koppeling in te hebben, en puur op het gas wegrijden.
Daarbij natuurlijk schakelen met de quickshifter up en down!

Droog gewicht van 199kg met een tankinhoud van 21,5liter.
110pk met 84Nm koppel.

De zijkoffer zijn ruim genoeg om veel bagage mee te nemen en zitten strak onder de kont gepositioneerd.


Kom snel langs bij Joppen Motoren, DE MV Agusta dealer!
Altijd meerdere nieuwe en occasion modellen op voorraad. Daarnaast mogelijkheden tot demo rijden op bepaalde modellen.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion