Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 TOURING - 2009

Garantie: Ja
59755 Km
Zwart
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
piaggio - mp3-400-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
- Motor word geleverd incl:6 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Prijs All-in.
- History van deze Piaggio MP3 is alleen bekend vd laaste 12 maanden, laatste 15.000km.
- U kunt al een motor leasen vanaf  € 69* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.

Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit, geheel kosteloos en geen kleine letters.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.

Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
\r\n\\r\\nWhatsApp service: 06-51951690




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion