|
Motor | (QUASAR) eencilinder viertakt, vloeistof gekoeld |
Boring x slag | 85.8|69 |
Cilinder inhoud | 500 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | Enkele nokkenas (SOHC), 4 kleppen |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Elektronische brandstofinjectie |
Vermogen | 34||7500 |
Max. koppel | 37.6|5500 |
Koppeling | Automatische droge centrifugaal koppeling |
Versnellingsbak | CVT transmissie |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Buizenframe van hoogwaardig staal |
Vering voor | Kantelend parallellogram met vier aluminium draagarmen voor twee |
Vering achter | Twee dubbele hydraulische schokdempers met voorgespannen veren |
Remmen voor | Twee 240 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | Tubeless 120/70-12 |
Achterband | Tubeless 140/70-14 (140/60-14 ) |
Wielbasis | 1550 |
Lengte | 2180 |
Breedte | 745 |
Hoogte | |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 253 |
Leverbare kleuren | Grigio Titanio, Nero |
Beschrijving | De nieuwe MP3 Touring is ook beschikbaar in een LT versie. die kan worden bereden door de houders van een normaal autorijbewijs. De MP3 LT Touring onderscheidt zich van andere varianten door aantal wijzigingen die noodzakelijk zijn voor specifieke typegoedkeuring, zoals een front spoor verbreed tot 465 mm, motortype knipperlichten, een licht geļntegreerd in het onderste deel van het been schild en integrale remmen, waardoor zowel de voor als achterrem gelijktijdig worden toegepast door een extra rempedaal op de voetsteun. Het berijden van de Piaggio MP3 is een revolutionaire ervaring die het concept van mobiliteit voor altijd zal veranderen, de dubbele wielen met voorvering zorgen voor het niveau van stabiliteit in de bochten, superieur aan een normale scooter. Op snelheid, en zelfs bij het rijden achter andere voertuigen blijft de Piaggio MP3 Touring aan de weg geplakt en levert altijd maximale prestaties in alle veiligheid. Voordelen van de drie wielen revolutie kunnen in het bijzonder worden gevoeld op een nat wegdek en in andere rijomstandigheden die kritiek zijn voor conventionele tweewielers. In stedelijke gebieden is de Piaggio MP3 ongeėvenaard in termen van veiligheid: kasseien, slecht wegdek, tramlijnen en putdeksels worden genomen met onvoorstelbaar veel gemak en stabiliteit. Doordat de Piaggio MP3 niet groter is dan een maxi scooter, biedt deze een bijzondere handigheid, de Piaggio MP3 Touring is helemaal thuis in een stadscentrum. De Piaggio MP3 is ook opvallend gemakkelijk te parkeren, door de elektrohydraulische voorwielophanging blijft de MP3 rechtop staan zonder gebruik te maken van de stand. De revolutionaire Piaggio MP3 heeft een ongelooflijk korte remweg, ongeėvenaard door iets anders in de scooterwereld: het krachtige drievoudige schijf remsysteem en de ongelooflijke grip van het voorfront zorgen ervoor dat de remweg 20% korter is dan de best presterende scooter in kritieke grip. Als de Piaggio MP3 de weg van de stad achter zich laat, toont deze echt waar het van gemaakt is. De wegligging, bochtveiligheid en hellingshoek is onbereikbaar voor conventionele scooters, gegarandeerd intens rijplezier op snelle landwegen. |