Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 LT TOURING - 2013

Garantie: Ja
32493 Km
Wit
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
- Super nette en goed onderhouden Piaggio MP3 500
- Onderhoudshistory aanwezig.
- Incl: Topcase, Hoog windscherm,
- Motor word geleverd incl:12 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Euromotor uitgeroepen tot: Piaggio Single brand dealer van Nederland.


- Prijs All-in.
- U kunt al een motor leasen vanaf  € 69* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit, geheel kosteloos en geen kleine letters.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion