Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 650 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
TEAL
Vermogen:
35 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
EU verantwoordelijke: MotoMondo Lorentzlaan 14 3401 MX IJSSELSTEIN UT 030 2040655 info@motomondo.com

De nieuwe Classic 650 belichaamt het opvallende karakter van de Classic-familie, maar doet dat dubbel zo sterk. Zijn statige, gestroomlijnde vormen worden aangedreven door de veelgeprezen 650 Twin-motor van Royal Enfield, waardoor hij snel en sierlijk rijdt. De Classic 650 heeft nog altijd de typische kenmerken van
de Classic-familie, maar combineert old-school esthetiek met soepele vermogensafgifte. Hij ziet er indrukwekkend uit, maar is prettig om op te rijden. Dit is door en door een pure Classic.

Hoewel de Classic 650 een traditie in stand houdt, is hij compleet modern en uniek. Het ontwerp, de uitstraling en de vorm van de motorfiets passen bij de lijnen en vorm van de motor die hem aandrijft.De Classic 650 heeft kortere, sportievere spatborden en lijkt naar voren te leunen, wat bij de voorwaarts
gerichte tweecilindermotor past. Dit geeft de motorfiets een dynamische uitstraling. De modernere, bredere banden maken hem capabeler en de grotere vormen passen goed bij de zwaardere motor. De nieuwe Classic 650 heeft hetzelfde veelgeprezen chassis als de Super Meteor en de Shotgun 650. Hij is
standaard uitgerust met een duozadel, maar het passagierszadel en het bagagerek kunnen worden verwijderd via een mechanisme met één schroef. Met zijn helder gepolijste aluminium-verchroomde finish op de koplamp en knipperlichten ziet de Classic 650 er nog precies zo uit als typisch naoorlogse Britse motorfietsen. De vloeiende lijnen die van de voorkant tot de achterkant lopen, accentueren de visuele harmonie. De motorfiets heeft de opvallende druppelvormige brandstoftank en de karakteristieke Royal Enfield-koplampbehuizing, met een nieuwe ledkoplamp en de typische 'tijgerlampen', oftewel pilotlampjes. Sinds 1954 zijn deze standaard op alle Royal Enfield-modellen. Door de ergonomische zithouding, de perfect gepositioneerde stuurstang en het zachte brede zadel ervaart de bestuurder optimaal comfort tijdens lange ritten. De voor- en achtervering van Showa zijn
afgesteld voor prettig rijgedrag en absorberen moeiteloos oneffenheden in de weg. Dankzij de responsieve handling zoef je soepeltjes door stadsverkeer en met vertrouwen over snelwegen. Het instrumentenpaneel is minimalistisch, met een digitaal LCD-scherm met kilometerteller, een tripmeter, een brandstofmeter, een serviceherinnering, een versnellingsindicator en een klok. De bestuurder kan zich
op de weg concentreren en van de rit genieten. Ook zijn er originele motorfietsaccessoires verkrijgbaar met de thema's Classic en Classic Tourer, zodat eigenaars hun machine kunnen aanpassen om hun rijervaring te personaliseren. De Classic 650 belichaamt de tijdloze charme van motorrijden met moderne precisie en
comfort.



Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion