Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2025

Nieuw
Hanle Black
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Himalayan, Adventure bij uitstek
Het beste chassis is een chassis dat je niet voelt. Van de veelzijdige 21/17-inch wielencombinatie tot de grote enduro-voetsteunen en brede stuurstang: de Himalayan werkt altijd mee, op de weg en off-road. Dankzij het slanke zadel en de smalle tank kun je je voeten stevig op de grond zetten bij een stop. Door de grotere bodemvrijheid en langere veerweg zijn zelfs de meest uitdagende paden geen probleem.

TripperDash
Het eerste navigatiesysteem met volledige kaart ter wereld op basis van Google Maps-platform op een rond display

Omgekeerde voorvork
Kwaliteitsvering zorgt ervoor dat de motorfiets het traject volgt dat je gekozen hebt, zelfs op het zwaarste terrein. De omgekeerde Showa-cartridgevoorvork doet precies dat.

Chassis
Het stalen twin-sparframe is steviger, stijver en smaller tussen de benen, wat rijden in staande positie comfortabeler maakt. Betere handling, stabiliteit en balans.

Elektronische gasklepregeling met rijmodi
Een elektronische gasklepregeling met vier rijmodi om de respons aan het terrein en je humeur aan te passen, terwijl de motorfiets soepel gas geeft en zuiniger rijdt.

Waden
Motors en water gaan niet samen. Maar een écht avontuur is niet compleet zonder wateroversteek. Daarom hebben we de Himalayan van een hoge luchtinlaat onder de tank voorzien, zodat je moeiteloos door hoog water kunt crossen.

Zadelhoogte
Niemand wil zijn rit onderbreken vanwege zadelpijn. Daarom hebben we de nieuwe Himalayan uitgerust met een instelbaar zadel uit twee delen dat comfortabel voor de rijder (825 mm) en de passagier (845 mm) is. Daarnaast is er een optioneel laag zadel (805 mm), zodat je op elke hoogte met je voeten bij de grond kunt.

Sherpa 450
De motor is geïnspireerd op de Sherpa, ontwikkeld voor hoog in de bergen. Hij produceert voldoende koppel om je op 5 km boven zeeniveau uit het zand te trekken en je daarna van de vijfdaagse reis terug naar huis te laten genieten.

Leverbaar in de kleuren,

Kamet White (Tubeless) ( € 7.799,-)

Hanle Black (Tubeless) ( € 7.899,-)

Hanle Black ( € 7.599,-)

Slate Poppy Blue ( € 7.399,-)

Slate Himalayan Salt ( € 7.399,-)

Kaza Brown ( € 7.199,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Himalayan 450
Kleur Hanle Black (Tubeless)
Segment All road
Cilinderinhoud 452 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 7.599,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 7.899,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2014 - De nieuwe BMW R 1200 RT met een olie-/watergekoeld boxerblok schittert per 1 februari vanaf €19.400 bij de BMW Motorrad dealers. Het is een van de meest dynamische motoren in het toersegment. De uitgebreide standaarduitrusting omvat onder meer ASC (Automatic Stability Control). Uniek zijn optionele rijdersassistentiesystemen zoals Hill Start en schakelassistent Pro. De wegligging en handling van de nieuwe BMW R 1200 RT zijn verder verfijnd en hij rijdt sportiever dan ooit. Basis is het watergekoelde boxerblok met een topvermogen van 92 kW (125 pk) bij 7.750 toeren per minuut. Het maximum koppel bedraagt 125 Nm bij 6.500 toeren per minuut. Een combinatie van olie- en waterkoeling (voor de heetste delen in de cilinderkoppen) zorgt voor een gezonde bedrijfstemperatuur. Versnellingsbak en koppeling met natte platen zijn geďntegreerd in het motorcarter. De cardanaandrijving zit nu aan de linkerkant. Standaard ASC (Automatic Stability Control) voorkomt doorslippen van het achterwiel. Er is keuze uit de standen ‘Rain’ en ‘Road’. Optioneel is de rijmodus ‘Pro’ met de stand ‘Dynamic’ en de nieuwe Hill Start Control. Deze functie vergemakkelijkt wegrijden op een helling vanuit stilstand. Met de schakelassistent Pro kan de berijder op- en terugschakelen zonder de koppelingshendel in te knijpen. Het wisselen van versnelling gaat daardoor buitengewoon soepel. De beproefde BMW Telelever voorwielophanging en de BMW Paralever achterwielophanging zorgen voor een stabiele wegligging. Met het optionele BMW Motorrad Dynamic ESA systeem (Electronic Suspension Adjustment) zijn het weggedrag en de vering optimaal af te stemmen op diverse rijomstandigheden, wegcondities en de belading van de motor. Verder behoren centrale vergrendeling – die op afstand ook beide koffers op slot doet – en cruisecontrol tot het uitgebreide optieprogramma. De kuip met een volledig nieuw instrumentarium biedt prima bescherming tegen weer en wind. LED dagrijverlichting is als optie verkrijgbaar. Om de handling ook voor wat kleinere rijders te verbeteren, zijn de handvatten, voetsteunen en het zadel 20 mm lager dan die van de vorige BMW R 1200 RT. De nieuwe BMW R 1200 RT staat per 1 februari 2014 vanaf € 19.400 bij de BMW Motorrad dealer
© 2000 - 2025 Motoroccasion