Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SUPER METEOR 650 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Rood
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Royal Enfield Autumn Sale! Ontvang tijdelijk €550,- korting op deze nieuwe Super Meteor 650! Zolang de voorraad strekt, weg=weg

De Royal Enfield Super Meteor 650, een cruiser bij uitstek, vormgegeven voor de open weg. Heb je vragen over deze motorfiets? Of wil je de motorfiets bestellen? Neem dan gerust contact met ons op. 

* Deze uitvoering wordt standaard geleverd met passagiersrugsteun en windscherm. Niet afgebeeld op de foto. 

Meer informatie op onze website onder Royal Enfield. 
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion