Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN ABS - 2013

Garantie: Ja
33524 Km
Grijs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Net jij ons ingeruild meer info volgt.

Burgman 400 met ABS

Door laatste eigenaar in 2016 aangeschaft bij Motoport Rotterdam daar ook onderhouden, hij was de tweede eigenaar.

Met onderhoudsgeschiedenis.

Wielen zijn een beetje aangetast waar deze modellen nog wel eens een beetje last van hebben.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, instructieboek, middenbok, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion