Nieuwsbrief:

SUZUKI  B KING 1300 - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
ANTHRACIET
Vermogen:
78 kW
Teller:
49.250 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
suzuki - b-king-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2008
Garantie: TLM'S Inruilers

Unieke streetfighter met krachtig
1.340 cc motorblok. Slechts 49.500 km
gereden, goed onderhouden en in
uitstekende staat. Stoer design,
comfortabel rijgedrag en perfecte
balans tussen kracht en controle.
Klaar voor vele kilometers
rijplezier!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TLM Nijmegen
Lagelandseweg 66
Nijmegen
Plan de route
024-3711111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion