Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht/oliegekoelde (SACS) viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 1.157 cc |
Comp. verhouding | 9,5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 98 pk / 72 kW bij 8.500 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6.500 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 225 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | veervoorspanning instelbare 43 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 125 mm |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, zeszuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.430 mm |
Lengte | 2.070 mm |
Breedte | 765 mm |
Hoogte | 1.220 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 221 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Door de lage zit positie en de goede top half kuip is deze Bandit 1200 een prettige toer motor. Leverbare kleuren, Pearl Nebular Black en en zilver. De Suzuki Bandit 1200 SZ is alleen leverbaar in orginele Suzuki blauw/wit kleuren en slechts verkrijgbaar in een beperkte oplage. |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen
pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van