Nieuwsbrief:

SUZUKI  BANDIT 1250 SA - 2007

47112 Km
N.v.t.
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Te koop: Suzuki Bandit 1250 – 2007 | 47.112 km | ABS | BOS demper

 

Op zoek naar kracht, comfort en een heerlijke sound?



Deze Suzuki Bandit 1250 uit 2007 is een échte allrounder met fijne extra’s!

 

Bouwjaar: 2007
Kilometerstand: 47.112 km
ABS voor extra veiligheid
BOS sportdemper met uitneembare DB-killer – sportieve sound én keurig demontabel
MRA windscherm voor extra comfort bij hogere snelheden
Voorzien van valdoppen

 

Vraagprijs: € 3.999,-



Inruil en financiering mogelijk

 

Kom langs in onze showroom inDamwâld of neem contact op!



0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion