Nieuwsbrief:

SUZUKI  C 800 INTRUDER - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
50.366 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is incl: Onderhoudsbeurt, 3 maanden garantie, volle tank brandstof

Extra`s:
Origineel windscherm
Origineel lederen tassen set
Origineel Sissy bar
Origineel Valbeugel chroom
Origineel Floor boards
Extra lampen

Informatie:
Keurig en goed onderhouden cruiser

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938

  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jonkers Motoren
Wolput 90
Vlijmen
Plan de route
073-5114938
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion