Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 450 E - 1988

Bouwjaar:
1988
Kleur:
Rood
Vermogen:
29 kW
Teller:
25.126 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie ja
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze motor staat al langere tijd stil hij moet eens netjes gepoetst worden. mooie restauratie project of basis voor een caferacer project
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
De Knalpot
Haltestraat 55
Rilland
Plan de route
0113-552298
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gietwiel" betekent: Gegoten wiel. Gietwielen worden sedert de jaren tachtig op grote schaal standaard op nieuwe motorfietsen gemonteerd. Het idee om een wiel te gieten uit een legering van licht metaal (zoals aluminium, magnesium en titanium) is niet nieuw. De exotische Böhmerland uit 1923 was al uitgerust met gegoten aluminium wielen. De voordelen van lichtmetalen gietwielen zijn gewichtsbesparing en de afwezigheid van de noodzaak om de spaken na te stellen, zoals bij conventionele spaakwielen nodig is. Daarentegen veren gespaakte wielen enigszins en is reparatie eenvoudiger en minder kostbaar. Een gietwiel heeft de neiging te barsten bij een hevige belasting, bijvoorbeeld het stoten tegen een stoeprand, en moet dan in zijn geheel worden vervangen, wat kostbaar kan zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BOOM
© 2000 - 2025 Motoroccasion