Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1200 S BANDIT - 2006

Garantie: Nee
44207 Km
Blauw/Wit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette en goed onderhouden Suzuki gsxf 1200
in originele onbeschadigde staat
geen roest of verwering door pekel
Betrouwbaar onverwoestbaar motorblok 
Bouwjaar 2006
Km stand 44207
Bos sportuilaat met db killer
Grote Topkoffer hier passen twee helmen in
Getinte kuipruit
Valbeugels rond het motorblok
De ketting en bandenset zijn kortgeleden vervangen
Twee sleutels ook die van de koffer
Zeer pretige woon werkverkeer motor met ruime zit. 
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Hofland Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1968 - In 1968 stopt men met de productie van de CB72 en CB77 en produceert men een nieuwe lijn met SOHC twins met vijf versnellingen genaamd CB250 en CB350. Deze CB 350 was in staat om toch een respectabele 169,6 km/uur te klokken. Op de Tokyo Show van 1968 liet Honda een concept zien, na maanden van onafgebroken geruchten en verwarmingsbuisverhalen, het baanbrekende model dat voorgoed de motorwereld deed veranderen. Een 750 cc motorfiets met vier cilinders en een remschijf voor deed een nieuw woord ontstaan: 'superbike'. The CB750F Four was de grootste motorfiets uit Japan op dat moment, bevestigend dat een motorfiets met uitzonderlijke prestaties ook een betrouwbare motor kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion