Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 N BANDIT - 1996

Garantie: Nee
41796 Km
Rood
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Middendorp Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion