Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 A - 2016

Garantie: Nee
41552 Km
ZWART
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SUPER STOERE SUZUKI GSR 750 ABS BLACK

- Verstelbare handels 
- Korte kentekenplaathouder
- Kleine knipperlichten
- Valblokken
- Scorpion carbon sportdemper met killer
- Bar end spiegels 
- NL motor 
- Boekjes en historie
- Dikke stoere zwarte suzuki GSR 750

  • Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling!

    NIEUWE OPENINGS TIJDEN !!!!

    Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
    Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur 
    Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur

    Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
    06-25457013 

    Select Motors Apeldoorn 
    Loudonstraat 75
    7332 BA Apeldoorn 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Select Motors Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion