Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2011

Garantie: Ja
9910 Km
Rood
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Werkelijk in nieuwstaat verkerende Suzuki GSR 750 met nog geen 10.000 kilometer op de teller. Nieuw aangeschaft bij Motoport. 
Heeft net zijn onderhoud gehad waarbij er ook een nieuwe voorband onder gekomen is. Staat dus rijklaar in de showroom.
Wordt verkocht met 6 maanden volledige garantie.
  • Poortvliet Motoren is een RDW erkend bedrijf. Wij kunnen motoren vrijwaren en tenaamstellen. 

    Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.
    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Inruil van uw huidige auto, motor of boot behoort tot de mogelijkheden,

    Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per e-mail of via marktplaats contact opnemen.

    Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.

    Graag tot ziens,
    Poortvliet Motoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J. Poortvliet Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion