Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Werkelijk in nieuwstaat verkerende Suzuki GSR 750 met nog geen 10.000 kilometer op de teller. Nieuw aangeschaft bij Motoport.
Heeft net zijn onderhoud gehad waarbij er ook een nieuwe voorband onder gekomen is. Staat dus rijklaar in de showroom.
Wordt verkocht met 6 maanden volledige garantie.
Poortvliet Motoren is een RDW erkend bedrijf. Wij kunnen motoren vrijwaren en tenaamstellen.
Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.
Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
Inruil van uw huidige auto, motor of boot behoort tot de mogelijkheden,
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per e-mail of via marktplaats contact opnemen.
Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.
Graag tot ziens,
Poortvliet Motoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 72|46 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 106|78|10000 |
Max. koppel | 80|9000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1060 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 210 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Zwart, Rood, Wit |
Beschrijving | Stijlvol functioneel
Van de futuristische koplamp met dubbele blauwe stadslichten tot het LED achterlicht; de GSR750 is een naked bike pur sang. De ontwerpers van Suzuki zijn erin geslaagd om een agressief en strak uiterlijk te combineren met een hoge functionaliteit en een rijke uitrusting. Zo is het compacte instrumentenpaneel uitgevoerd met een grote analoge toerenteller en een rijkelijk uitgerust LCD display met ondermeer een versnellingsindicator en een brandstofmeter.
Supersport Power
De basis van het nieuwe GSR blok wordt gevormd door de krachtbron van de legendarische GSX-R750 Supersport. Hierbij zijn de nokkenasprofielen en de inlaatkanalen onder handen genomen voor een optimale gasrespons, een nagenoeg lineaire koppelkromme met een minimale uitstoot. Een nieuw uitlaatsysteem met servogeregelde SET-vlinderklep (Suzuki Exhaust Tuning) en een fraai vormgegeven triangelvormige einddemper verhoogt bovendien de trekkracht in elk toerengebied.
Sportieve souplesse
Het rijwielgedeelte van de nieuwe GSR750 blinkt uit door een compacte bouw en een unieke comfortabele sportieve zitpositie. Door de voorzijde van het zadel extra smal te maken is het gemakkelijker om bij een stilstaande motor een voet aan de grond te zetten. Een fraaie goudkleurige upside-down voorvork en een schokdemper met progressief linksysteem maken het geheel compleet.
Perfecte controle
Voor een optimale controle is de nieuwe GSR750 aan de voorzijde voorzien van twee 310mm zwevende remschijven met hoogwaardige tweezuiger remklauwen. Voor extra zekerheid is dit model ook leverbaar met een compact ABS remsysteem. Naast ABS is er een breed scala aan originele accessoires beschikbaar voor diegenen die de GSR750 naar eigen smaak nog onderscheidender willen maken.
|
| Wergea, Friesland |
| 06-23121037 |
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn altijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties komen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niettemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare componenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken