Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 650 F - 2016

Garantie: Ja
24864 Km
Zwart
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

SUZUKI GSX 650 F – Sportieve allrounder geschikt voor A2-rijbewijs

De Suzuki GSX 650 F uit 2016 is een veelzijdige sport-tourmotor die prestaties, comfort en gebruiksgemak combineert. Met zijn 656cc viercilindermotor levert hij een soepele vermogensafgifte, ideaal voor zowel dagelijkse ritten als langere toertochten.

Deze motor is geschikt voor het A2-rijbewijs (indien afgesteld op 35 kW), wat hem perfect maakt voor beginnende motorrijders die nét dat beetje extra zoeken in uitstraling en rijeigenschappen.

Specificaties:

  • Bouwjaar: 2016

  • Kilometerstand: 24.864 km

  • Motorinhoud: 656cc viercilinder

  • Vermogen: ca. 85 pk (kan worden aangepast voor A2)

  • Transmissie: Handgeschakeld

  • Kleur: Blauw/wit

  • ABS aanwezig

  • Geen garantie

De GSX 650 F staat bekend om zijn comfortabele zithouding, sportieve looks en betrouwbare techniek. Ideaal voor wie wil toeren met vertrouwen of rustig de sportieve kant van motorrijden wil verkennen.

Prijs: € 4.989,-
Inruil mogelijk, financiering bespreekbaar.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je deze motor komen bekijken of een proefrit maken? Bel ons voor beschikbaarheid en voorkom teleurstellingen.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion