Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8TT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
2 KLEUREN
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

GSX-8TT: gestroomlijnd design met functionele flair
De Suzuki GSX-8TT combineert een krachtige uitstraling met slimme aerodynamica. De topkuip en onderkuip zijn niet alleen visueel onderscheidend, maar bieden ook extra bescherming tegen wind en weer. De geïntegreerde LED-knipperlichten aan weerszijden van de topkuip functioneren tevens als dagrijverlichting, wat zorgt voor extra zichtbaarheid en veiligheid. Het resultaat is een motorfiets die zowel sportief als functioneel is vormgegeven – klaar voor elke rit.

Comfort en controle in elke situatie
Net als de nieuwe GSX-8T, is de GSX-8TT gebouwd op het fundament van de bekroonde GSX-8S. De comfortabele rechtop zitpositie, het stijve frame en de uitgebalanceerde vering maken deze motor tot een ideale metgezel voor zowel dagelijks gebruik als avontuurlijke toertochten. De 16,5-liter tank zorgt ervoor dat je langer onderweg kunt zijn zonder te hoeven tanken.

Geavanceerde technologie, intuïtieve bediening
De GSX-8TT beschikt over dezelfde krachtige 776cc paralleltwin met 270°-ontstekingsinterval en Suzuki Cross Balancer-technologie. De standaard aanwezige rijhulpmiddelen – waaronder een Quickshifter, rijmodi, tractiecontrole en Low RPM Assist – maken elke rit soepel en plezierig. Het 5” TFT-display biedt alle informatie in één oogopslag, terwijl de lichte lithiumbatterij bijdraagt aan een laag totaalgewicht.

Voor wie meer verwacht van een naked bike
De GSX-8TT is ontworpen voor rijders die houden van stijl, comfort én prestaties. De extra kuipdelen geven de motor een sportieve, bijna tourgerichte uitstraling zonder in te leveren op het naked-DNA. Of je nu door de stad rijdt of de snelweg opzoekt, de GSX-8TT biedt een uitgebalanceerde mix van bescherming, technologie en rijplezier. Een motor die je elke dag opnieuw wilt starten.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion