Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT SILVER
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

De Ultieme Straatmotor


De GSX-S1000 heeft een aantal opvallende uiterlijke updates ondergaan, inclusief nieuwe kleurenschema's en bestickering die de motorfiets een frisse, herkenbare uitstraling geven. Een nieuw 5-inch TFT-kleurendisplay zorgt voor moderne, heldere informatievoorziening. Daarnaast voldoet de motor nu aan de strikte Euro5+ emissie-eisen, zonder concessies te doen aan de kenmerkende, opwindende geluidsbeleving. Wat behouden blijft, is de combinatie van sportiviteit, een comfortabele rechtop-zithouding, een lichtgewicht frame, indrukwekkend vermogen en de dagelijkse bruikbaarheid.



De 999 cc viercilinder motor – nog steeds gebaseerd op het legendarische blok van de GSX-R1000 – is krachtiger dan ooit en biedt ruim koppel in de lage toeren. Met een piekvermogen van 152 pk (112 kW) en 106 Nm koppel, levert de motor indrukwekkende prestaties. De viercilinder profiteert van Suzuki’s ervaring uit de ontwikkeling van de GSX-R1000 en talloze raceoverwinningen, waaronder die in de MotoGP. Dankzij een uitgebreid elektronicapakket, waaronder een bi-directional quickshifter en instelbare tractiecontrole, is de GSX-S1000 dé ultieme straatmotor. Klaar voor de rit?

Wordt geleverd met 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp.

Leverbaar in: Metallic Mat Sword Silver, Glass Sparkle Black, Metallic Triton Blue

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion