 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73.4|59.0 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 185|136|11.500 |
Max. koppel | 117|10000 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | > 285 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 125 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W), Tubeless |
Achterband | 190/50 ZR 17 M/C (71W), Tubeless |
Wielbasis | 1405 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 795 |
Hoogte | 1080 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 203 |
Leverbare kleuren | Blauw, Mat Grijs, Rood/Zwart |
Beschrijving | Het concept van Suzuki s GSX-S1000 ABS is simpel. Combineer de GSX-R Supersport beleving met de handling en het comfort van een Naked bike en je hebt de ultieme straatmotor.
Voor het kloppend hart van de GSX-S1000 ABS heeft Suzuki de perfecte keuze gemaakt door het legendarische blok van de GSX-R1000 toe te passen. Dit blok wordt namelijk tot op de dag van vandaag door GSX-R liefhebbers gezien als het meest krachtige en koppelrijke GSX-R blok ooit.
Dankzij de know-how van het Suzuki MotoGP team is de GSX-S1000 ABS voorzien van een in 3-standen instelbare Traction Control, die voor puristen uiteraard ook volledig uit te schakelen is. De krachtige en erfect te doseren Brembo Monoblock remmen met ABS maken het feest compleet. |