Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 KATANA - 2022

Garantie: Ja
6297 Km
GRIJS
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SUPER FIJNE MOTOR DEZE IS NIET ALLEEN HEEL MOOI MAAR RIJDEN MET DE MOTOR IS ECHT EEN HEEL GROOT FEEST.

KOM GERUST KIJKEN EN EEN TESTRIT MAKEN DE MOEITE ECHT WAARD.

24 MAANDEN GARANTIE BIJ DE OFF SUZUKI DEALER MVM MOTOREN IN DE MEERN.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion