Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 A - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Wit
Vermogen:
Teller:
26.568 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki GSX-S 750

Bouwjaar: 2019
Kilometerstand: 26.568
Garantie: Ja 6 Maand 

Bijzonder mooi exemplaar en volledig dealer onderhouden. Heeft bij ons een jaarlijkse beurt gehad met een nieuwe kettingset. 

Opties en accessoires: 
* Led knipperlichten 
* Korte kentekenhouder 
* ABS / Traction control 


  • Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Lettele
    Holterweg 128
    7434 PB Lettele
    0570-239190

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Reservering en Aanbetaling

    Motoren worden uitsluitend gereserveerd indien en nadat de koper een aanbetaling heeft gedaan.

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Beekman Motoren
Holterweg 128
Lettele
Plan de route
0570239190
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion