Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  RF 900 R - 1997

Garantie: Nee
20604 Km
-
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
suzuki - rf-900-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: Suzuki RF 900 R uit 1997 met slechts 20.604! km.

Oud beestje, maar verkerend in een prachtige en origineel staat! Betreft een origineel Nederlandse motor. De vorige eigenaar heeft er 6 jaar met zorg op gepast en dat is aan alles te zien. Heeft regelmatig preventief onderhoud gehad, ook de laatste beurt is recent. 

Met het DOHC (dubbele nokkenas), 16 kleppen en “straight intake” was en is de RF900 nog steeds een vlot beestje. Het onderblok is gebaseerd op de suzuki Gsx1100r, de oudere broer.

De Laser Carbon uitlaat demper zorgt voor een diepe, maar nog beschaafde roffel. Het kuipruit is een verhoogd kuipruit met een donders tint, oogt misschien wat minder sportief, maar verhoogd het rij comfort aanzienlijk. 

Rijklaar meeneemprijs: €2699,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!


Motoren voor elk budget
Aandacht voor detail
Aflevering aan huis
Advies op maat
Transparantie 


Kwaliteit is geen toeval!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion