Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Opties en Accessoires: Deze motor staat in onze vesteging Almere
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, tweecilinder, vloeistofgekoeld, DOHC, 90° V-Twin |
Boring x slag | 81.0|62.6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | Electrisch |
Vermogen | 76|56|8,500 |
Max. koppel | 64|8,100 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, gas-/oliegevulde schokdemper, veervoorspanning instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 290 mm schijve |
Remmen achter | 240 mm schijf, ABS |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1,445 |
Lengte | 2,130 |
Breedte | 760 |
Hoogte | 1,090 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 197 |
Leverbare kleuren | Wit, Zwart, Rood, Blauw |
Beschrijving | De nieuwe Suzuki SV 650 maakt het rijplezier van een V-twin bereikbaarder dan ooit. Dankzij de compacte afmetingen en het lage gewicht is de populaire allrounder gemakkelijk te besturen. Bovendien is de SV 650 krachtiger en zuiniger dan al zijn concurrenten. Slimme systemen als Easy Start en Low RPM Assist zorgen ervoor dat de bestuurder zich volledig kan focussen op wat belangrijk is: genieten van het motorrijden. Voor het A2-rijbewijs is de Suzuki SV 650 kosteloos leverbaar als 35 kW-uitvoering. |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Wist u dat: In de motortaal "Cilinderinhoud" betekent: De cilinderinhoud, gemeten in kubieke centimeters (cc’s), is een belangrijk selectiecriterium bij de aanschaf van een motorfiets. Motorrijders praten over een vijfhonderd, een zevenvijftig of een twaalfhonderd nooit over een halve liter, driekwartliter o f 1,2 liter motor. Dit in tegenstelling tot de
automobilist die zal vertellen dat onder de motorkap een tweekomma-acht-liter motor huist. De cilinderinhoud wordt berekend door de slag (de afstand waarover de zuiger op en neer gaat) te vermenigvuldigen met het produkt van pi/4 en de boring (doorsnee van de cilinder in millimeters) in het kwadraat.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken