Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 - 2006

Garantie: Ja
32450 Km
ZWART
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Optioneel afleverpakket (€ 195): Afleverkosten (12 maanden garantie): Inclusief 12 maanden garantie volgens Bovag voorwaarden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt

Suzuki DL 1000 V-Strom

Algemene gegevens

Kenteken: 74-MV-HN
Tellerstand: 32450 KM
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2006
Transmissie: Geschakeld
Kleur: Zwart

Technische gegevens

Motorinhoud: 996 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 72 kW / 98pk
Koppel: 0Nm
Ledig gewicht: 228 kg
Acceleratie (0-100 km/h): 0.0 seconden
Topsnelheid: 0 km/h

Financiële gegevens

BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar






Afleverpakketten

Afleverkosten (12 maanden garantie) - €195,-
Inclusief 12 maanden garantie volgens Bovag voorwaarden


Mocht u eventueel uw motor in willen ruilen doen wij dit graag! Heeft u een auto of caravan ter inruil zullen wij ook ons best doen om een goed voorstel te kunnen aanbieden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HSL BIKES, UW BOVAG DEALER: >>>>> U KUNT ONS BELLEN OP: 0347 355 316 OF 06 1114 2177
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BIJ ONS KUNT U VIA NUMOTORRIJDEN.NL EEN FINANCIERING AANVRAGEN

* UITGESTELDE BETALING IS MOGELIJK, ZIE NUMOTORRIJDEN.NL
* WIJ RUILEN OOK MOTOREN IN
* WIJ ZIJN ERKEND BOVAG LID
* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN
* ALTIJD EEN RUIME VOORRAAD MOTOREN
* U KUNT BIJ ONS OOK TERECHT VOOR ONDERHOUD AAN UW EIGEN MOTOR
* MET ONDERHOUD ZIJN WIJ ZEER SCHERP GEPRIJSD

KLIK OP AL ONZE ADVERTENTIES VOOR NOG MEER SCHERP GESPRIJSDE AANBIEDINGEN.

>>> KIJK ALTIJD OP ONZE WEBSITE WWW.HSLBIKES.NL VOOR DE ACTUELE VOORRAAD.

OPENINGSTIJDEN:

Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 09.00 - 17.30 
Woensdag 09:00 - 17:30
Donderdag 09:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag Gesloten

HSL Bikes
De Limiet 3
4131 NR Vianen
06 1114 2177
0347 355 316

WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN, TEVENS OOK KLASSIEKE MOTOREN:

U KUNT OP ONZE WEBSITE UW MOTORFIETS AANBIEDEN OF TELEFONISCH CONTACT MET ONS OPNEMEN OM UW MOTOR AAN TE BIEDEN

VOORDELEN:
* GEEN RISICO TOT DIEFSTAL VAN UW MOTOR
* GEEN PROEFRIJDERS
* ORGINELE RDW VRIJWARING
* GEEN VREEMDE MENSEN AAN DE DEUR

>>> UW MOTOR PER MAIL AANBIEDEN, DAT KAN OOK: INFO@HSLBIKES.NL

* WIJ DOEN ALTIJD DIRECT EEN BIEDING OP UW MOTOR.
* WIJ ZORGEN VOOR EEN PERFECTE AFHANDELING

TOT ZIENS BIJ HSL BIKES IN VIANEN

>>> KOM VRIJBLIJVEND LANGS VOOR EEN KIJKJE IN ONZE SHOWROOM, DE KOFFIE STAAT KLAAR ! ! !
WWW HSLBIKES.NL
INFO@HSLBIKES.NL

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
  • WELKOM BIJ HSLBIKES IN VIANEN WIJ BIEDEN U EEN STEEDS WISSELEND AANBOD VAN EEN AANTAL MOOIE MOTOREN OCCASIONS !!! LET OP !!! WIJ RUILEN OOK MOTOREN IN GRAAG TOT ZIENS BIJ HSLBIKES IN VIANEN BEZOEK ONZE WEBSITE VOOR ONZE OPENINGSTIJDEN





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HSL Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion