Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GLASS SPARKLE B
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

Suzuki V-STROM 1050DE – Adventure motor direct leverbaar bij Motorstore Uithoorn


De Suzuki V-STROM 1050DE biedt maximale prestaties en controle, zowel op gravelwegen als off-roadpaden. Dankzij de aangepaste wielbasis en unieke off-road features is deze adventure motor gebouwd voor rijders die verder willen gaan dan de gebaande paden.



De krachtige 1.037cc V-Twin motor levert levendige prestaties, terwijl de quickshifter, cruise control en het kleuren-TFT-scherm zorgen voor ultiem comfort. Het geavanceerde Suzuki Intelligent Ride System met meerdere rijmodi, tractiecontrole in G-mode en uitschakelbaar ABS achter biedt optimale grip en veiligheid in elke situatie.



De Suzuki V-STROM 1050DE wordt standaard geleverd met 6 jaar garantie en 6 jaar pechhulp.



Direct leverbaar bij officiële Suzuki dealer Motorstore Uithoorn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion