Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2023

Garantie: Ja
12800 Km
Matgroen
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wie op zoek is naar een degelijke allroad met een frisse uitstraling, hoeft niet verder te zoeken. Deze Suzuki V-STROM 800 DE uit 2023 heeft weliswaar 12.800 km gereden, maar is niet van nieuw te onderscheiden – zowel optisch als technisch in topconditie.

Met een vermogen van 62 kW is hij A2 geschikt en biedt hij een fijne balans tussen kracht en controle. Het rijklaar gewicht van 230 kg geeft een stabiel rijgevoel, zonder log aan te voelen.

De motor is rijk uitgerust voor serieuze ritten: valbeugels, LED-mistlampen en handkappen bieden bescherming en zicht in alle omstandigheden. De middenbok is handig bij onderhoud of parkeren, terwijl de accessoirebeugel en topkoffer zorgen voor extra bagageruimte. Het touring windscherm maakt lange ritten comfortabel en de spaakwielen leveren extra demping op onverhard terrein.

De G-Modus helpt je beter te rijden op losse ondergrond, zoals grind of nat gras. Het overzichtelijke TFT-display geeft duidelijk alle rijinformatie, en met de verwarmde handvatten blijf je comfortabel – ook op koudere dagen.

Deze V-STROM is niet alleen compleet uitgerust, maar ook zichtbaar goed verzorgd. Of je nu dagelijks rijdt of op zoek bent naar je volgende reisgenoot: hij is klaar voor het echte werk.
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-. Hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Valbeugels, Mistlampen LED, Middenbok, Accessoirebeugel, Handkappen, Touring windscherm, Topkoffer, Spaakwielen, G-Modus, TFT-Display, Handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion