Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki V-Strom 800 ABS is binnen! De straat variant op de nieuw geïntroduceerde V-Strom 800 DE is voorzien van een 19-inch voorvelg en standaard geleverd met een hoger windscherm. Het verschil in zit hoogte is behoorlijk, de V-Strom 800 ABS heeft een zit hoogte van 825MM en daarom een stuk toegankelijker. Wat de V-Strom 800 welk standaard heeft net als de DE is de originele Suzuki quick-shifter in combinatie met verschillende rijmodi instelbaarheid. 

Deze Suzuki V-Strom 800 ABS word standaard geleverd met 6 jaar fabrieksgarantie voor € 11.990,- rijklaar. Benieuwd naar deze nieuwe V-Strom 800 abs straat variant? Kom deze dan nu proefrijden bij het Suzuki V-Strom center in Nederland.
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
Deze op de foto gebeelde ACC. zijn niet inbegrepen bij de standaard aanschafprijs:

Topkoffer.
Middebok.
Handkappen.

Kom langs in de winkel voor een gepaste offerte me de door jou uitgezochte accessoires.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1952 - De lancering van het K-model, een kleiner en sportiever model om te beantwoorden aan de snelle motoren uit England. De K had als eerste Harley-Davidson motor en versnellingsbak in één geheel en is de voorloper van de Sportster en eerste Harley met bewegende achterbrug met vering. In 1952 werden het Model K Sport en Sport Solo motorfietsen geïntroduceerd. De modellen K, KK, KH en KHK van 1952-1956 hadden een flathead blok, terwijl de latere modellen XL Sportster gebruik maakten van overhead kleppen motor. De eerste Sportster in 1957 had veel van dezelfde kenmerken als die van de KH inclusief het frame, spatborden, grote gastank en voorwielophanging.
© 2000 - 2025 Motoroccasion