Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 GT - 2015

Garantie: Ja
16437 Km
Zwart
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
suzuki - v-strom-dl-1000-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Altijd Up to date van onze Voorraad? Volg ons ook op Instagram: Maestro_Motors !!

Hierbij te koop aangeboden:

Deze zeer nette Suzuki V Strom DL 1000GT BOMVOL Opties !!

Bouwjaar: 2015
Kilometerstand: 16.437 km

Opties:
- ABS
- Hepco & Becker Aluminium Zwarte Zijkoffers t.w.v. €1.000 !! (Xplorer 30 Liter)
- Hepco & Becker Zwart Zijkofferrek Afneembaar t.w.v. €200 !!
- Valbeugels Zwart 
- Puig Hoog Windscherm Smoke (In hoogte en afstand verstelbaar)
- Puig Verstralers (LED, Xenon look)
- Oxford Handvatverwarming
- Middenstandaard
- Zijstandaard
- Sportievere Spiegels
- USB en USB/C Aanluiting met Accuspanningsmeter
- Smoke Knipperlichten voor en achter
- Suzuki Handvatkappen

Deze Suzuki VStrom 1000 DL GT is werkelijk van alle gemakken voorzien verkeerd in topstaat! De volledige kofferset van Hepco & Becker is gemakkelijk te demonteren, evenals het bagagerek voor de zijkoffers. Met de combinatie van de Oxford handvatverwarming, Suzuki handkappen en het hoge Puig Windscherm is deze motor helemaal ready voor de koude wintermaanden. Kom snel langs en laat u verrassen door deze pracht Suzuki !

Deze motor wordt geleverd inclusief:
- Inclusief 3 Maanden Blokgarantie
- Inclusief Onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant
- 10 dagen gratis All Risk verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- 2 Sleutels en Historie

Extra Garantiepakketten:
- 6 Maanden Europese Garantie: € 495,00
- 12 Maanden Europese Garantie: € 750,00
- 24 Maanden Europese Garantie: € 1.250,00
 
  • Heeft u eventueel meer wensen wat betreft opties? Dan leveren en monteren wij alle extra opties en accesoires tegen inkoopprijs!

    Waarom kopen bij Maestro Motors?
    - Jarenlange ervaring in de Motorbranche
    - Passie voor Motoren
    - RDW Erkend
    - Altijd de meest complete motoren in de voorraad
    - Financiering mogelijk
    - Inruil mogelijk
    - Géén afleverkosten !
    - Tot 2 jaar Garantie mogelijk !
    - 10 dagen gratis All Risk verzekerd !
    - Uw voertuig ter plaatse tenaamstellen/vrijwaren
    - Bezichtiging ook mogelijk in de avond en in het weekend

    Maestro Motors is een jonge en ambitieuze handelsonderneming die ontstaan is uit een passie voor motoren! Van een hobby tot een professionele handelsonderneming groeit Maestro Motors onophoudelijk door. Wij richten ons op de in- en verkoop van nieuwe en jong gebruikte motoren. Dankzij onze ervaring en vele contacten in de motorbranche weten wij wat de klant zoekt!

    Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden wanneer onze klant tevreden is. Al onze motoren worden aangeboden inclusief onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant en standaard met Maestro Garantie. En dat altijd tegen de scherpste all-in prijs!

    Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

    Wij zien u graag bij Maestro Motors!

  • Up to date blijven van onze voorraad:
    Website: www.maestromotors.nl
    Instagram: maestro-motors
    Facebook: Maestro Motors





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Maestro Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion