Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Grijs
Vermogen:
74 kW
Teller:
47.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wie graag lange ritten maakt en op zoek is naar een betrouwbare reisgenoot, zit goed met deze Suzuki V-STROM DL 1000 uit 2018. Met 74 kW aan vermogen biedt hij ruim voldoende trekkracht voor snelwegen, bochtige binnenwegen of een volledig beladen vakantie.

Hij heeft 47.500 km gereden en voelt nog steeds stevig en gebalanceerd aan. Het rijklaar gewicht van 232 kg draagt bij aan een stabiel rijgedrag, ook met bagage of passagier.

De uitrusting is compleet en gericht op comfort en functionaliteit. Je vindt onder andere valbeugels, mistlampen en handkappen voor bescherming onder wisselende omstandigheden. Het verhoogde windscherm houdt de winddruk laag, terwijl de handvatverwarming zorgt dat je ook in de koudere maanden ontspannen blijft rijden.

Bagageruimte is er genoeg dankzij de topkoffer en zijkoffers, en de middenbok maakt onderhoud eenvoudig. De Arrow uitlaat voegt een sportieve noot toe aan het geheel, zonder te overdrijven.

Het digitale display geeft duidelijk alle benodigde info weer en met ABS en traction control heb je grip en vertrouwen op nat asfalt of onverhard terrein.

Deze V-STROM is niet de nieuwste in het rek, maar wel een bewezen alleskunner voor de rijder die kilometers wil maken zonder zorgen.
  • 3 & 4 oktober houden wij een verbouwingsopruiming! De bouw van ons nieuwe pand is in volle gang en daarom houden wij éémalig een verbouwingsuitverkoop op al onze occasions! 

    Profiteer tot wel 20% korting of tot €1250,- op al onze occasions. De prijzen voeren wij door op 02-10-2025 einde middag.

    Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Valbeugels, Mistlampen, Topkoffer, Zijkoffers, Handkappen, Middenbok, Arrow uitlaat, Verhoogd windscherm, Handvatverwarming, Digitaal display, Traction control, ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion