|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 81|62,6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11,2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 71||8,800 |
Max. koppel | 62|6,500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele schijfremmen |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 110/80R19M/C 59V |
Achterband | 1150/70R17M/C 89V |
Wielbasis | 1,560 |
Lengte | 2,275 |
Breedte | 835 |
Hoogte | 1,405 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | Champion Yellow, Pearl Glacier White, Glass Sprarkle Black |
Beschrijving | Met zijn ultieme zitcomfort, zijn pittige en levendige 650 cc V-twin, zijn sublieme wendbaarheid en zijn uitgebreide bagagemogelijkheden is de term multi-purpose beter op zijn plaats. De V-Strom 650A is de ideale motor voor woon-werkverkeer in de stad, een dagtour naar zee of een romantisch uitje met zijn tweeën. Maar de V-Strom 650A draait ook zijn hand niet om voor een vakantietrip naar verre oorden, met volgeladen koffers uit de accessoirerange. Deze V-twin blinkt uit in souplesse en heeft met 71 pk meer dan genoeg power in huis voor opwindende tochten of snelle snelwegritten. Daarbij brengen zijn efficiënte karakter en zijn riante tankinhoud verre horizonten nog dichterbij ... |