Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 1500 INTRUDER - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Zwart
Vermogen:
50 kW
Teller:
98.610 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Misschien wel de lelijkste Suzuki 1500 Intruder van het land.
Maar wel heel bijzonder deze Suzuki in Bagger Style.
Voor liefhebber die iets anders zoekt dan standaard.
Technisch is deze motor in prima staat d.w.z. deze  start, loopt  en rijdt zoals een Suzuki Intruder hoort te rijden.
De achterband en accu zijn nieuw.
Beschikbare afleverpakketten:
  • Basispakket 1 (inbegrepen)
  • Dit afleverpakket bevat: RDW leges, Wettelijke garantie.
  • Afleverpakket basis ( € 375,- meerprijs)
  • Hiervoor krijgt de motor nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof en controle beurt + 3 maanden garantie op motor, versnellingsbak en cardan.
  • Afleverpakket + ( € 675,- meerprijs)
  • Hiervoor krijgt de motor een grote onderhoudsbeurt + 3 maanden volledige garantie.

U bent van harte welkom in Heerenveen.
Wel raden wij u aan om van te voren even te bellen over actuele beschikbaarheid.
Een proefrit is mogelijk mits de wegen schoon en droog zijn.
Vaak krijgen wij berichten “wat is de uiterste prijs”  hier geven wij via mail of WhatsApp geen antwoord op.
We begrijpen dat u wilt onderhandelen dit is alleen mogelijk bij ons in de zaak als u de motor heeft gezien.
Uiteraard kun je telefonisch terecht met al je vragen.
We zijn geopend op Donderdag en Vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur
De overige dagen en avonds  zijn wij op afspraak aanwezig.
Wij zijn gevestigd in Heerenveen en hebben meer dan 35 jaar ervaring in de motorbranche.
We beschikken over een eigen werkplaats waar u terecht kunt voor onderhoud, reparatie en service.
We zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen in eigen huis kentekens overschrijven.
Bezorgen in heel NL mogelijk tegen een kleine vergoeding.

Bike Fit
De Loads 4
8447GP Heerenveen
Eigenaar Gerrit Stoeten mobiel 06-28145988



Algemene gegevens.
  • Bouwjaar 1999
  • Teller 98610 km
  • Vermogen  50 kW ( 68 pk)
  • Gewicht  320 kg
  • Aandrijving: Cardan
  • Reserve sleutel aanwezig.
  • Instructie boekje: nee
  • ABS: nee
  • Suzuki VL1500 Intruder 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bike Fit Motoren Heerenveen
De Loads 4
Heerenveen
Plan de route
0513-628566
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion