Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 1500 LC INTRUDER - 2014

30000 Km
Grijs/wit
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een Suzuki VL 1500 LC Intruder?

Mis deze voorjaarsdeal dan niet!

Nu voor €10.799


Wij van Harder Motoren bieden je dit supergave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig van 2014 en heeft pas 30.000KM ervaring en verkeerd in nieuwstaat!

De motorfiets komt met leuke opties:
- Originele leren zijkoffers;
- Givi topkoffer;
- Verstralers in 3 standen;
- Radio;

- Origineel NL;
- Beide sleutels;

Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €10.799 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
Opties en Accessoires:
Air Bubble ruit, Originele uitlaat, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion