Nieuwsbrief:

SYM  JOYMAX 300I - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
sym - joymax-300i
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Sym Joymax-Z 300i motorscooter heeft een comfortabel zadel, verbeterde achtervering en een verstelbaar windscherm. De zit is laag waardoor ook wat kleinere mensen met hun voeten gemakkelijk bij de grond kunnen. Een sportieve praktische motorscooter met 300cc 4-takt injectie motor waar u maar liefst vijf jaar garantie op krijgt!

\r\n\r\n

Bijzonder aan de SYM Joymax Z is het verstelbare windscherm, een functionaliteit die niet veel motorscooters delen. De Joymax-Z 300i is dan ook vooral ontworpen op de functionaliteit van dagelijks gebruik. De Joymax-Z motorscooter is praktisch en zeer comfortabel zonder teveel poespas. Gecombineerd met het sportieve ontwerp en de scherpe prijs is dit in onze ogen een zeer interessante 300cc motorscooter.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

Onder het comfortabele en ruime zadel is genoeg opbergruimte voor maar liefst twee helmen. Onder het stuur bevindt zich nog een apart opbergvakje met USB aansluiting zodat u ook onderweg uw smartphone of navigatie op kunt laden.

\r\n\r\n

De Joymax-Z 300i trekt snel op dankzij de krachtige 4-takt vloeistof gekoelde injectie motor met een vermogen van 20,1 kW @8000 tr/min.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

Overige specificaties van de SYM Joymax-Z 300i:

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

- Bosch ABS

\r\n\r\n

- Krachtige schijfremmen voor en achter

\r\n\r\n

- Vloeistofgekoelde krachtige injectie motor.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

De Sym Joymax Z is ook te verkrijgen met 125cc motor. Deze kunt u met A1 rijbewijs besturen.
\r\n
\r\nMerk:
\r\nSym
\r\nMotortype:
\r\n1 cilinder, 4-takt injectie
\r\nType:
\r\nMotorscooter
\r\nType/Model:
\r\nJoymax-Z 300i
\r\nRemsysteem voor:
\r\n260 mm schijf ABS
\r\nRemsysteem achter:
\r\n240 mm schijf ABS
\r\nRijbewijs:
\r\nA2
\r\nCilinderinhoud:
\r\n278cc
\r\nVermogen:
\r\n20,1 kW @8000 rpm
\r\nBandenmaat achter:
\r\n140/ 60 - 13'' ABS
\r\nTankinhoud (liter):
\r\n12 liter
\r\nBandenmaat voor:
\r\n120/70 - 14" ABS
\r\nGewicht (kg):
\r\n184 kg

\r\n

  • Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
    Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt" 

    Teun of Richard zullen u graag verder informeren

    Onze openingstijden zijn:
    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion