|
Motor | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Boring x slag | 90|60.8 |
Cilinder inhoud | 1166 |
Comp. verhouding | 13,3:1 |
Kleppen | 12 |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI |
Ontsteking | |
Vermogen | 180|132|10.750 |
Max. koppel | 125|9000 |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15,5 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Aluminium dubbel buizenframe met aangebout aluminium subframe achter |
Vering voor | Ohlins 43 mm NIX30 upside-down-voorvork met instelbare voorspanning, rebound- en compressiedemping, slag van 120 mm. |
Vering achter | Öhlins TTX36 dubbelbuis monoshock met voorspanning, rebound- en compressiedemping, 120 mm slag van het achterwiel. |
Remmen voor | Voorremmen Dubbele 320mm zwevende schijven. Brembo Stylema monoblok remklauwen, OC-ABS, radiale mastercilinder met seraraat reservoir |
Remmen achter | Enkele 220mm schijf. Brembo tweezuigerremklauw, Optimized Cornering-ABS. Achterste hoofdcilinder met apart reservoir |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 190/55 ZR17 |
Wielbasis | 1445 |
Lengte | |
Breedte | 792 |
Hoogte | 1.089 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 198 |
Leverbare kleuren | zwart, zilvergrijs |
Beschrijving | SPEED TRIPLE RS
De nieuwe RS heeft de beste specificaties en technologie van alle Speed Triples tot nog toe. Denk aan een compleet nieuwe, geoptimaliseerde bochten-ABS en tractiecontrole, een inertiesensor (IMU), vijf rijmodi, premium dempers van Arrow, plaatwerk van koolstofvezel, verbeterd comfort en een vernieuwd driecilinderblok van 1050 cc met een vermogen van 150 pk, om de legendarische prestaties, precisie, wendbaarheid en stuureigenschappen naar een nieuw niveau te tillen.
|