Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2007

Garantie: Ja
74226 Km
Zwart
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager:  Triumph speed triple 1050 uit 2007 met 74.266km. (We hebben nog een mooie speed triple!)

Origineel Nederlands motor (dus geen import). Gave naked bike voor een leuke prijs. Heeft wat km ervaring, maar kan nog lang mee. Motor ziet er prima uit, geen buitenslaper of pekel motor geweest.

Voorzien van:
- Hyperpro vering voor en achter, voor meer comfort en betere veerweg
- Korte spiegels
- Valdoppen
- Tankpad

Nog enkele onderhoudsfacturen voorhanden. Banden hebben veel profiel, remblokken en kettingset zijn recent vervangen.

Rijklaar meeneemprijs: €3599,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion