Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 900 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
PHANTOM BLACK
Vermogen:
48 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Speed Twin 900 combineert een klassieke stijl met moderne technologie. Dat maakt hem perfect voor onvergetelijke weekenduitjes en maximaal plezier in druk stadsverkeer. De soepele handling, het responsieve vermogen en het vloeiende, stabiele rijgedrag maken elke rit spannend. Met zijn lage zadelhoogte en natuurlijke, rechte zithouding is hij comfortabel en makkelijk om op te rijden. Met zijn uitgebreide assortiment aan custom accessoires pas je hem volledig aan jouw wensen aan. Hij is de perfecte combinatie van tijdloos cool en moderne prestaties.

(Op voorraad)

- 24 maanden garantie
- 10 dagen gratis all risk verzekering
- A rijbewijs


www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Vos Oss Motoren
Singel 1940 1945 320
Oss
Plan de route
0412-667722
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion