Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPRINT 900 - 1995

Garantie: Nee
84626 Km
BRITISH GREEN
triumph - sprint-900
triumph - sprint-900
triumph - sprint-900
triumph - sprint-900
triumph - sprint-900
triumph - sprint-900
triumph - sprint-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1995

Nette betaalbare Sprint 900 uit 1995

Kleur: British Racing Green
Bouwjaar: 1995
Kilometerstand: 84.600km
Garantie: nee

accessoires:
-drie delig kofferset
-Rickman valbeugels

= Bedrijfsinformatie =

In 2022 bestaat ons mooie bedrijf al weer 47 jaar! Sinds 2018 zijn wij dealer van het mooie Benelli. Ben je nieuwsgierig naar de Imperiale? Of eerder de Leoncino of de TRK? Kom een kijkje nemen, je bent welkom! Daarnaast zijn we al sinds de introductie van 1991 gespecialiseerd in het prachtige merk Triumph. Je bent en blijft bij ons op het goede en vertrouwde adres voor de aankoop van een nieuwe of gebruikte Triumph of Benelli, het onderhoud aan Triumph en Benelli motoren, inkoop van gebruikte Triumph en Benelli motoren, technisch advies & tuning (Dynojet testbank), originele en imitatie onderdelen en accessoires, kleding en gadgets. Inruil van alle merken motorfietsen is mogelijk. We denken graag met je mee over de mogelijkheden die er zijn ten aanzien van het customizen van je motor. Dit alles in ontspannen sfeer, de koffie staat voor je klaar. Neem gerust de tijd om even te vertoeven in de showroom, de kledinghoek of de werkplaats. Brabant Motors Grave * Bosschebaan 9 * 5363 SW Grave * Nederland * +31 (0)486-473650 * info@brabantmotors.nl * www.brabantmotors.nl * je kan ons volgen op social media * Whats App +31 (0)486-473650




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brabant Motors Grave
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2024 Motoroccasion